دانشکده علوم و فنون دریایی
 
EnAr

.

طلاعیه ثبت نام از پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دكتری نیمه‌متمركز سال 1403

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دکتری سال 1403به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان طي دو مرحله به شرح ذيل انجام می شود: مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 6 شهریور لغایت روز یکشنبه مورخ 11 شهریور سال 1403 مرحله دوم: ثبت نام حضوری روز شنبه مورخ 17 شهریور 1403 ساعت 8:30 صبح توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود. ضمنا به اطلاع می رساند زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. 1- ثبت نام اینترنتی در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد را از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند. مراحل ثبت نام اینترنتی بشرح زیر است: 1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است) 2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل · عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد. · کارت ملی(پشت و رو) · شناسنامه (تمام صفحات) · گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است) · گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است) تبصره: منحصرا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1403/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی ارشد، فرم های پیوست را اسکن و آپلود نمایند. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها، ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود. · مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه و مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) · فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم ب) · فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم الف) · ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری سال 1403مشخص می کند (مخصوص آقایان). توجه 1: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند. تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد. توجه 2: پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی فورا (حداکثر تا تاریخ 1403/06/17) از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند. پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند. توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg با حجم 150کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد. 3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس http://golestan.hormozgan.ac.ir برای ورود به سامانه آموزشی گلستان، لطفا از مرورگر کروم استفاده شود 4- وارد نمودن کد امنیتی 5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر: شناسه کاربری: شماره داوطلبی u031 مثلا اگر شماره داوطلبی 456789 باشد شناسه کاربری u021456789 خواهد بود. کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184 6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر: منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود 7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد. 8- بارگذاری مدارک اسکن شده 9- پرداخت الکترونیکی علی الحساب شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 1403 برای پذیرفته شدگان نوبت دوم و پردیس خودگردان. 10- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی و خدمات آموزشی به صورت پرداخت الکترونیکی 11- در پایان می بایست داوطلب، فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد را از سامانه پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری ارایه نماید. 2- ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری منحصرا در روز شنبه مورخ 17 شهریور 1403 در محل دانشگاه هرمزگان به آدرس: بندرعباس- کیلومتر 9 جاده میناب- دانشگاه هرمزگان انجام می شود. حضور داوطلب در زمان ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم حضور داوطلب به منزله انصراف از تحصیل است. زمان ثبت نام حضوری از ساعت 8:30 صبح الی 12 خواهد بود. *** پذیرفته ­شدگان لازم است در زمان ثبت نام حضوری، مدارک زیر را به همراه داشته باشند 1- اصل و کپی کارت ملی (دو سری پشت و رو) 2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری) 3- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است) 4- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است) تبصره: منحصرا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1403/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی ارشد، فرم پیوست را ارایه نمایند. طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها، از داوطلب ثبت نام نهایی به عمل نخواهد آمد. توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی ارشد باشد. 5- اصل مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه و مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) 6- فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم ب) 7- فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم الف) 8- اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم یا ارایه مدارکی دال بر وضعیت نظام وظیفه برای آقایان 9- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید 10- فرم اطلاعات و مشخصات دانشجو به صورت امضا شده (پس از ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شود) 11- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی الف- تاییدیه تحصیلی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (دانشجویانی که دانشگاه‌های مقاطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد) از طریق سامانه سجاد (portall.saorg.ir) با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد دانشجو می بایست ضمن اقدام از طریق سامانه سجاد، موضوع را از دانشگاه محل تحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود پیگیری نماید. تبصره 1: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های امام حسین (ع)، صنعتی مالک اشتر، افسری امام علی (ع) و شهید ستاری می بایست در زمان ثبت نام حضوری، نامه ای از دانشگاه هرمزگان جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دریافت و آنرا به دانشگاه مربوطه تحویل نمایند. تبصره 2: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی پس از دریافت دانشنامه به سایت مربوط به استعلام تاییدیه تحصیلی به آدرس https://estelam.iau.ir جهت دریافت تاییدیه تحصیلی مراجعه نمایند. 12- فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از انجام ثبت نام غیر حضوری، مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را آماده نمایند. عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد. تذکرات بسیار مهم: 1. تاریخ ثبت نام اینترنتی از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 6 شهریور لغایت یکشنبه مورخ 11 شهریور سال 1403 2- دانشجویان می بایست جهت اطلاع از برنامه درسی و آشنایی با گروه آموزشی پس از انجام ثبت نام حضوری به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند 3- تاریخ انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1403 از دوشنبه مورخ 19 شهریور لغایت چهارشنبه مورخ 21 شهریور 1403می باشد. (انتخاب واحد از طریق مراجعه به سایت گلستان به آدرس golestan.hormozgan.ac.ir قابل انجام است. انتخاب واحد می بایست توسط شخص دانشجو انجام شود.) 4- مسوولیت ثبت دروس و انتخاب واحد در تمامی نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال اول 1403 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است. 5- تاریخ شروع کلاسها روز شنبه مورخ 24 شهریور سال 1403 می باشد. 6- مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال اول سال تحصیلی 1403 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال دوم 1403 منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله تاییدیه تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای مقاطع قبلی، اصل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است. 7- مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) بر عهده دانشجو است. 8- مسوولیت پیگیری جهت صدور لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی، بر عهده دانشجو است.

.

7   0
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 600
captcha